Comments:

one of the first porn videos i watched haha.
guitargregs
i wanna fuck the blond! and i want the brunette suck my dick
1ns4n3R4pPr0d1gy
Good girls!!!!
GoodandPlenty88
WOW! That was horny as fuck!!
Nikki Banks
In the beginning she looks like a cross eyed retard.
unknownperson55
Nope he's lying , it does not taste like chicken , it taste pretty damn good to me
LaLa69
very hot this girl.
kevlicks
Sexy!!!!!!!!!!!!!
PopsicleQueens
sweet.
thailock
wet
MIKKO222
Awesome ...
toffann
That is a fucking hot vid loved so much
princesa
holy fuck that was hot
lauraspain1990
very hot
darknightpleasure
hot vid-thanks
roobyroo669
It was okay once that bitch at the start shut up with her terrible acting.
alexa1996wet
im so horny
vanous21
fuckin hell if I wasn't im definatly a lesbian now hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
KDartz
i wanna lick her european ass
Blackbicurious
i need some of that
EasyRider22
i have signed up and bee confirmed but I can't download with YTD
LeakX
so unbelievably hot. Who are they??
khouryhome2